Tony Lorentzen
Well-known member
Hej. Jag söker en RED med MX sensorn någonstans runt Malmö. Är det någon som har några tips på uthyrning? Tack.
Der er fine muligheder for at leje RED MX i København.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hej. Jag söker en RED med MX sensorn någonstans runt Malmö. Är det någon som har några tips på uthyrning? Tack.
Jag har en fundering angående försäkring. Har just nu IF som mitt försäkringsbolag men ringer typ en gång i månaden för att fråga ifall min kamera verkligen är försäkrad :tongue_smilie:
Vad har ni för försäkringsbolag och finns det något ni kan rekommendera som faktiskt täcker allt från drulle, vatten och stöld men även ifall man hyr ut sin utrustning?
De flesta bolag jag frågat är inte så kunniga på området gällande specialförsäkring.
Jag har också IF och min försäkring täcker det mesta (drulle, stöld, produktion etc.) men inte uthyrning. Jag brukar lösa det genom att hyra ut mig själv som "operatör" (+ kamerautrustning) och är oftast med på location ifall något skulle hända. Jag nämner aldrig ordet 'uthyrning' på fakturor och dylikt.