Welcome to our community

Be a part of something great, join today!

• Hey all, just changed over the backend after 15 years I figured time to give it a bit of an update, its probably gonna be a bit weird for most of you and i am sure there is a few bugs to work out but it should kinda work the same as before... hopefully :)

RED in Norway

Pakkene vil være veldig komplette, med reservedeler... Men er fremdeles veldig usikker på om - og evt. hvilke - linser som blir kjøpt inn. Jeg ser behov for både noe cooke-aktig og master-primes aktig... Da er vel både LOMO og RED pro primes gode og billige alternativer i hvert sitt segment?

Forøvrig, skal forsøke å få "labben" ferdig til Art-on-wires, håper du vil komme innom: http://art-on-wires.org/

Ser for meg at det kan være noe for deg, Gunleik :)

Ser morsomt ut.

Om vekt ikke er et hovedissue, ville jeg gått for RPP. Optisk er de helt der oppe.
Mekanisk er de flotte.

Evt re-marked dem om du har behov for det for å få flere fokus-merker.

O'connors FF er skikkelig dig, og mer presis enn Arri sine, men jeg er usikker på den som utleieobjekt.

O'connor 2065 er i grunnen nesten litt for tung for Epic/Scarlet, om du ikke skal ut med lange zoomer... Jeg ville prøvd å få tak i et par 2060 eller et atlas hode.

Skal du hat 2 kompendier, hadde jeg gått for en MB18 OG en LMB 15.

Har ikke sett RED sin, men det er lite som slår holdbarheten til Arri der.

Just my 2c

Takk for info...

Evt re-marked dem om du har behov for det for å få flere fokus-merker.

Har vurdert tanken, men finnes det noen som kan gjøre dette i norden, på nordsiden av ølbeltet eller bare på denne siden av atlanteren?

Takk, det kan bli nyttig... La akkurat inn en ordre på en 25mm Pro Prime - for test og lek, kan ikke løpe rundt med en 18-85mm når jeg skal teste kamera, og Eirik sine RPPs er 250 km for langt unna :)

Hei, jeg er på jakt etter en dyktig/erfaren DIT som arbeider freelance, og som er villig til å arbeide på Sørlandet i perioder.

puntervold (alfakrølle) gmail (dottidott) com

Da var Scarlet-X #1580 trygt på plass hjemme hos meg på Majorstuen :) Neste uke blir enda bedre når jeg får Side Handle levert og blir mer mobil. Har også bestilt en del stesj fra Wooden Camera for å få pakken litt mer komplett. Kamera har Canon mount og bruker Ziess ZF optikk. Kommer nok til å kjøpe inn en PL og Nikon mount etterhvert.

Blir å pendle mellom Oslo og Stavanger en del fremover, så hvis noen i Stavanger har lyst å kikke litt, så er det bare å gi lyd ;)

Trenger stabiliseringsløsning for helikopter... Husker jeg rett at det var noen her i redgruppa som skulle anskaffe en slik? Hvis ikke, hvem bør jeg leie av?

Hej Jon Michael,

Ring oss, vi har Stab C 5 axis Gyro, tar alla kameror, vi har jobbat med Red Epic, Alea RAW m anamorph, 35mm IMAX och 3D på systemet.
Vi finns både i Trondheim, Gardermoen och Stockholm

Hurra!!! :)

Scarlet #1993 har ENDELIG kommet! Det er litt frustrerende å ikke kunne gjøre noe med det enda, da jeg får side handle først neste uke, men det er i alle fall skikkelig flott å se på ;)
Jeg er fremdeles ute etter en RED monitor, og har per i dag NOK 4.500,- +mva til dette, om noen har en de vil bli kvitt...

God helg! :cheers2:

Hei Filip
Jeg har også lyst på et 256GB kort. Ser at folk i andre land driver og spleiser på 4-pakninger. Kanskje man kunne fått til noe sånt i dette landet også?

I'm in.

Med dagens kronekurs blir det 14 230 per kort + MVA + S&H (mot enhetspris fra RED: 18305 + MVA + S&H).

Jeg kunne også trengt ett eller to ekstra 64 GB kort, om noen har lyst til å spleise på en value-pack så blir det 4650 per kort + MVA + S&H (mot enhetspris fra RED: 5435 + MVA + S&H).

Firma mitt Equippe AS, kan ta seg av import og videreforsendelse, vederlagsfritt, men er ikke intressert i å legge ut for hele transaksjonen, så det må i så fall forskuddbetales.

Back