Welcome to our community

Be a part of something great, join today!

• Hey all, just changed over the backend after 15 years I figured time to give it a bit of an update, its probably gonna be a bit weird for most of you and i am sure there is a few bugs to work out but it should kinda work the same as before... hopefully :)

RED in Norway

How do you make a doc for Norwegian TV?

How do you make a doc for Norwegian TV?

First off I apologize for not speaking Norwegian. Years ago I worked with a Norwegian scientist, Dag Vongraven, on a program we were filming for public broadcasting in the US called Call of the Killer Whale. Our small team spent much of Nov and part of Dec 2008 aboard a small boat chasing orca around northern Norway. Though we did not have any luck filming orca we had a great time and I fell in love with the place. Dag and I have kept in touch vowing to get out there again one day. Recently Dag contacted me with a project idea and I agreed that I would do what I could to help him develop it and get it made. We have gone back and forth and created a rough treatment and budget of sorts for a television documentary. Honestly, I really have no knowledge of the processes involved in creating content for the Norwegian and European tv markets and could really use some direction, advice, and a reality check. I'm happy to share more if anyone has the time and is interested. We can go off thread and PM if that is more appropriate or email me at matt (at) changing-tides (dot) com

Thanks!

Matt

RED EPIC DRAGON har landet i Norge!

I samarbeid med min gode venn Gunleik Groven og det som er hans DRAGON, er vi først igjen!
Dragon er tilgjengelig for leie for første gang i Norge, vi skal bare avslutte en rask (og grundig) utsjekk (som RED allerede har gjort) så fra mandag 10. desember er det ledig for de som måtte ønske det ypperste som finnes på markedet!

Send PM til meg eller Gunleik, eller ring meg på 92089510, eller send mail på et a t groovyentertainment p u n k t u m com

RED EPIC DRAGON har landet i Norge!

I samarbeid med min gode venn Gunleik Groven og det som er hans DRAGON, er vi først igjen!
Dragon er tilgjengelig for leie for første gang i Norge, vi skal bare avslutte en rask (og grundig) utsjekk (som RED allerede har gjort) så fra mandag 10. desember er det ledig for de som måtte ønske det ypperste som finnes på markedet!

Send PM til meg eller Gunleik, eller ring meg på 92089510, eller send mail på et a t groovyentertainment p u n k t u m com

Takk for sist og gratulerer med dragen!! :)
Håper jeg får anledning til å leie dette kjempesnart.

Takk for det Mathias, du er velkommen igjen når som helst!!

God Jul og Godt nytt år til alle!

Hei :)

Jeg har samlet Leica-R linser over lenger tid og har landet på et linsesett jeg vil beholde. Jeg må dessverre selge unna en del av linsene jeg har to av, eller som jeg ikke bruker nok til å kunne forsvare å beholde selv..

Her er en liste over linsene jeg vil legge ut for salg og prisene jeg ser for meg. Linsene er kjempefine og jeg mener dette er svært gode priser, så her kan du gjøre et kupp :)
Jeg legger dem ut i salgsavdelingen her på forumet etterhvert men vil sondere det norske markedet først, så si gjerne fra om noe er av interesse.

19mm f2.8 (v1)
24mm f2.8
35mm f2.0
90mm f2.0
135mm f2.8
180mm f2.8 APO
280mm f2.8 APO
APO Extender 1.4x
35-70mm f3.5.

Linsene befinner seg i Oslo.

Ser ut til at alle Leica-R linsene mine selges samlet til en bruktbutikk for leica-linser i Østerrike, av alle steder :)
Ingen som vil gjøre et godt kjøp på Leica-R linser uten runden med ebay, forsendelser og mva?

Jeg skal ikke mase mer med dette på denne tråden :)

Hei folkens!

Mitt navn er Kristian og jobber som 3D generalist men driver også med compositing og div print arbeid. Fotografering er også en hobby.

Netopp fått oss RED EPIC-X på jobb. Er helt ny I RED verden og her på forumet men er bra fornøyd til nå :)

Ny og langt ifra ferdig nettside: http://www.1kvisuals.com/photography/

Velkommen til forumet og RED verdenen :)

PS: Jeg ser etter en flunkende ny in-house 3D generalist å jobbe fast med i et av Norges største reklamebyråer ,)

Hei etter en liten feilvurdering har jeg på vegne av en samarbeidspartner endt opp med en splitter ny P/L TITANIUM mount, ikke engang tatt ut av plasten, og den trenger vi ikke.
Noen i Norge som hittil kun har levd med EF mount men som vil ta steget opp til P/L optikk? Selges for tilnærmet nypris men du slipper shipping og den kan hentes på dagen i Oslo.

Passer til Scarlet og Epic. (alle typer)

Ring 920 89 510 eller PM

Eirik

-RED DRIVE 640 GB+ALL CABLES AND POWER ADAPTER= 650$
-RED DRIVE 360 GB+ ALL CABLES AND POWER ADAPTER=450$
-RED DRIVE 640 GB+ CABLES=600$

(HAIIDARR@HOTMAIL.COM)

-RED ONE MX
-RED SSD MODULE
-PL MOUNT
-BODY CAP
-RED TOP HANDEL
-RED TOP HANDEL MOUNT 2