Joachim Hoge
Well-known member
Dragon bestilt over veeeeldig tregt trådløst nett her i Kamchatcka. Var så vidt det gikk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Jeg skal sende inn et kamera til RED for en undersøkelse.. Noen med verdifull erfaring vedrørende ut/inn-førsel? Noen bestemte papirer (utover det jeg har fått fra RED) som bør fylles ut så jeg slipper å betale moms på kamera en gang til når det kommer tilbake?![]()
Hei,
noen som har bestilt trådløse sendere/mottakere fra USA i det siste? Har forstått det slik at frekvensområdet 510-790 pr. dags dato er satt av til trådløse sendere/mottakere i Norge.
Står litt om det her.
http://www.tu.no/innsikt/2012/02/12/tradlose-mikrofoner-blir-ubrukelige
Hvilken "block" bør man velge?
Har sett på dette systemet:
http://www.pro-sound.com/Merchant2/...de=PSS&Product_Code=SZAXTRX900&Category_Code=
Alle "blocksene" er jo mellom 510-790, vil da alle disse blocksene fungere like bra?
Er det forøvrig noen som har erfaring med Zaxcom - wireless (eller mikser/recordere) i Norge?
Fredrik
Var innom Clas Ohlson i går og så da plutselig at de faktisk hadde noe som lignet veldig på Pelican kofferter (se link), men naturligvis til en helt annen pris. 499 kroner for største modell...
Kjøpte med meg et par slike og så langt har det vært en positiv overraskelse. Ser veldig bra ut og en klar killer når det gjelder pris/ytelse. Bra lås, hengsler bleeding av luft og alt det andre er med.
Har nå innredet den første av dem og var ikke store forskjellene på interiøret heller samme type Pick N Pluck Foam på innmaten.
Grei sak hvis man er på jakt etter en enkel og grei løsning for tilleggsutstyr.
![]()
EPIC-M #01353
Noen her som kunne ha bruk for en ganske kompakt og grei zoom? GL Optics/Sigma 18-35mm F1.8 Pl-fatning, metrisk til salgs. Den er bare noen få uker gammel. Pris: 18.000,- NOK + mva
Hmmm... Jeg har bestilt en slik fra G.L selv.. Hva synes du om linsa? Hvorfor selger du den?