Welcome to our community

Be a part of something great, join today!

• Hey all, just changed over the backend after 15 years I figured time to give it a bit of an update, its probably gonna be a bit weird for most of you and i am sure there is a few bugs to work out but it should kinda work the same as before... hopefully :)

RED in Denmark

Halløj gutter - der er efterhånden ved at være meget lidt trafik på reduser.dk, så jeg vil meget gerne have feedback fra jer om jeg bare skal lukke skidtet ned eller om der skal ændres lidt på konceptet før det er interessant for folk at bruge?

2 RED kamera (#1435 and #2496) utleie.. hele Europa...

2 RED kamera (#1435 and #2496) utleie.. hele Europa...

Vi er et flerspråklig team filmskapere som har base i Polen.
Siden vi er stasjonert i Polen er prisene våre veldig
konkurransedyktoge i forhold til Skandinavia.
For mer info les nedenfor og kontakt oss.

A team which has four projects on two REDs behind them. One of them a feature length movie by a renowned Polish film director.
We are already very experienced with the total workflow from preperation, through the principal photography up till the post production on REDs..
Our prices are unbeatably competetive.

RED #1435
RED #2496
2xBase Production Packs
2xLCD 5.6"
2xRED CF Module
25xCF cards
4xBattery Packs + 2xChargers
Matteboxes, Tiffen ND Filters and Arri + Technowvision Follow Focus
22" + 24" LCD On set Monitoring
all sorts of RED acessories for mounting + +

The Following lenses are available for rent with the camera:

6 Zeiss Superspeeds MK3 T1.2
5 LOMO Standard Speeds T2.1
5 Nikon Primes f1.3-f2.1
5 Canon Superspeeds T1.3
5 Zeiss Std Primes MK3 T2.1
5 Zeiss Std Primes Moviecam MK3 T2
4 Zeiss Std Primes Moviecam MK3 T2
1 Superscope T8 CPT with 7 lenses
1 Cooke zoom Cinevarotal 25-250mm
1 Cooke zoom Angenieux 25-250mm
1 Cooke zoom Angenieux 35-140mm
1 Lomo Anamorphic zoom 39-140mm

+ can also rent on earlier notice with:
Master Primes
Ultra Primes
Cooke S4

+ 2 x Macbook Pro with eSata Card and 2x4TB RAID5 Disk
and very knowledgable DIT on set.
for studio shoot an octo-core mac pro with 20TB Raid disks and 2x30"
Apple Cinema displays available.

please contact us at:
kontakt@kreativa-studio.pl
or call us at:
00 48 888 816 198

Hvis der er nogen, der stadig holder øje med denne tråd så tilbyder jeg nu mulighed for at opdatere terminal-blokken på REDs batterier til den nye terminal-blok fra Switronix. Læs mere i denne tråd: http://reduser.net/forum/showthread.php?t=34141

Opdateringen af batterierne tilbydes til 400,- ex. moms og har I flere end 4 batterier og bor i Københavns området så henter jeg batterierne og afleverer dem igen uden beregning.

Oftest kan opdateringen af batterierne udføres fra dag til dag.

Kontakt mig via mail på battery snabel-a kinema punktum dk eller send mig en PM herinde.

Hvordan køber I andre jeres kameraer? Er det med dansk afgift og hele møjet, eller tager I til USA og fragter det til Danmark, og i så fald hvordan?

Mvh. Jesper

Jeg tror mere eller mindre alle bare bestiller fra RED.com og får det sendt. Selve kamerahuset er der ikke told på men der er på tilbehøret (skærme, diske etc.). Selve fragten er ikke slem hvis man tænker på vægt og størrelse på pakkerne - og at de bliver sendt over på et par dage. Tror jeg betalte $550-600 USD for forsendelse. Hvis du tager over og henter skidtet i LA så skal du betale Californisk skat og det får du kun tilbage hvis du deklarerer kameraet og vil have tilbagebetalt skatten. Tro mig - det er ikke det værd.

Selve kamerahuset er der ikke told på men der er på tilbehøret (skærme, diske etc.).

Tak for dit svar Tony, ved du hvorfor der ikke er told på kamerahuset, og om det samme kommer til at gælde for 'the brain' - censoren på de nye kameraer?

Mvh. Jesper

Ingen anelse - det afhænger af hvordan RED vælger at fortolde det, men umiddelbart giver det mening at de vil fortolde det på samme måde som nu hvor det står angivet til at være et still kamera (som der er 0% afgift på).

Försäljning Element Technica Skandinavien

Försäljning Element Technica Skandinavien

Nyhet!

Mediateknik AB är från och med idag Skandinavisk återförsäljare av Element Technicas produktsortiment.

Element Technica tillverkar smarta och specialanpassade tillbehör till bland annat RED och DSLR kameror.

Välkommen att ringa oss för pris och lagersaldo.
T: +46 8 7563230

http://www.mediateknik.se

// Anders

Til våre Danske naboer, vi har Epic-M klar for utleie og er stasjonert i Trondheim.
Vi kan levere til Sverige og Danmark.

info@hmkfilms.com

Back