Takk for svar.
Et flott forum, selv om det er litt stille på den norske delen.
Alle er vel ute og lager film :)
Fant et MX i Sveits til den prisen.
|
|
Takk for svar.
Et flott forum, selv om det er litt stille på den norske delen.
Alle er vel ute og lager film :)
Fant et MX i Sveits til den prisen.
Red Epic og Red Scarlet, samt mye annet filmutstyr kan leies via: www.equippe.no
Det vi ikke har i katalogen, skaffer vi stort sett på en uke. Ved litt større bestillinger leverer vi gratis også til Bergen og Stavanger, evt. med utstyrsbil ved behov.
Noen som er interessert i to nye 128GB kort? Jeg vurderer å kjøpe en 4-pakke. Men har kun behov for to kort. Selger i så fall videre for 13 900 + mva (ink. frakt). Da sparer du ca. 1 700 kroner ettersom vi dekker S&H.
Fikk 9" touchscreen i dag, denne er fantastisk flott å jobbe med, særlig i studiosetting. Omtrent på størrelsen med en iPad!
Godt nytt år.
RedRay nyheter på norsk: http://www.lydogbilde.no/nyheter/4k-...piller-fra-red
Godt nytt år, jeg holder på å oppgradere MacPro maskinene vi har (bytte CPU, etc.), og har fått laget en EFI til GTX580-kort (raskeste kortene i DaVinci) med DisplayPort og noe redusert strøminntak, slik at de kan kjøres trygt, uten å svi hovedkortet. Om du har en MacPro i Norge som du vil gi litt nytt liv, så kan jeg gjerne gjøre en oppussing. For ca. 15 000 kroner kan f.eks. en MacPro (2010) med 8 kjerner på 2.4 GHz oppgraderes til 12 kjerner på 3.33 GHz, i tillegg vil ram-ytelsen stige fra 1066 MHz 1333 MHz... Ta kontakt dersom du er intressert!
Hei :)
Er det noen film-poteter her i Oslo som ser etter jobb?
Jeg leter etter noen som kan en del after effects og Premiere, samt filme og regissere.
Vi er et ganske stort selskap (over 25 ansatte) som jobber i reklame-land med en rekke store kunder.
Si et lite pip om du tror dette kan være noe for deg.
I took my Red to Norway, on a chilly little holiday. I got down to -27 but the Epic just kept on going.
Noen som er intressert i to 128 GB kort? Jeg har lyst til å kjøpe en 4-pack, men trenger kun 2.stk.
| « Previous Thread | Next Thread » |