Thread: RED in Norway

Reply to Thread
Page 47 of 47 FirstFirst ... 374344454647
Results 461 to 470 of 470
    Senior Member
    Dragon bestilt over veeeeldig tregt trådløst nett her i Kamchatcka. Var så vidt det gikk.
    Reply With Quote  

Senior Member
    Quote Originally Posted by Mathias Erichsen View Post
    Hei :)

Jeg skal sende inn et kamera til RED for en undersøkelse.. Noen med verdifull erfaring vedrørende ut/inn-førsel? Noen bestemte papirer (utover det jeg har fått fra RED) som bør fylles ut så jeg slipper å betale moms på kamera en gang til når det kommer tilbake? :)
    Vi fikk god hjelp fra RED og bomb squaden vår. Det er mange papirer som må fylles ut. Både fra RED og fra DHL. måtte prøve 2 ganger første gangen. Har sent EPIC-M'n vår 2 ganger og det har gått greit begge gangene.
    Reply With Quote  

Da blir det Dragon og Red Rocket X!

Spennende, vi bør vel snart begynne å se oss om etter noen fine linser som kan passe rød episk drage...

-Jon M.
    www.equippe.no
    Reply With Quote  

Senior Member Eirik Tyrihjel's Avatar
    RED sier at oppgraderingen begynner "summer", kjenner jeg RED rett betyr vel det at de første tre Epic-M kameraene blir oppgradert i slutten av September, og resten rett før jul...
    Men for all del RED Epic slik den er nå er etter min mening det beste digitale filmkameraet som finnes, og for egen del synes jeg dynamikken holder i massevis - med mindre jeg filmer noe jeg ikke aner hva jeg skal bruke til, for da kan det være nyttig på dra det opp eller ned i post uendelig, men vet man hvor man skal så holder dynamikken i dag.

Alikevel min Epic-M #646 og Epic-X #250 skal oppgraderes så fort RED kan levere, bestilt! Hva jeg gjør med min Scarlet er mer usikkert... men det er jo ikke noe hastverk enda.
    RED EPIC-M #646, EPIC-X #250, Scarlet-X P/L #2467 "Harbor", RED ONE #476 MX "MOTHER"
    Commercials | Live | Concerts | Corporate | RED rentals
    Red Pro Primes T1.8: 18,25,35,50,85,100 (all metric), red CF zoom 18-50 T3 (imperial), Red Pro Zoom 17-50mm T2.9 (metric), Red zoom 50-150 T3 (metric) + 300mm T2.8 (imperial) + tons of accessories!
    Leica Summilux-C series on order.
    www.groovyentertainment.com/english/

Whether you think you can or think you can't - you are right. ~Henry Ford
    Reply With Quote  

Hei - har nå fant en R1 MX package, takk.
    Last edited by George Eustice; 06-14-2013 at 01:19 AM. Reason: cannot delete
    Reply With Quote  

Junior Member
    Quote Originally Posted by FredrikL View Post
    Hei,

noen som har bestilt trådløse sendere/mottakere fra USA i det siste? Har forstått det slik at frekvensområdet 510-790 pr. dags dato er satt av til trådløse sendere/mottakere i Norge.

Står litt om det her.
    http://www.tu.no/innsikt/2012/02/12/...lir-ubrukelige

Hvilken "block" bør man velge?

Har sett på dette systemet:

http://www.pro-sound.com/Merchant2/m...Category_Code=

Alle "blocksene" er jo mellom 510-790, vil da alle disse blocksene fungere like bra?

Er det forøvrig noen som har erfaring med Zaxcom - wireless (eller mikser/recordere) i Norge?

Fredrik
    Sent svar Fredrik, så den først nå :)

Kommer an på hvor du bor, men bruk PT sin webside så gir den svaret på hva som er ledig i ditt område: http://www.finnsenderen.no/traadlos

700-790 MHz ville jeg dessuten holdt meg unna siden dette spekteret nok "snart" står for fall snart til 4G mobilt bredbånd, og dermed vil være ute av frekvensplanen for vår bruk.

Ingebrigt

EPIC-M #01353
    Reply With Quote  

Er det noen som har en 5" eller 7" RED LCD til overs? (Red One/ikke-touch.) Så kan jeg ha bruk for den...
    Nils J. Nesse
    www.nilsjnesse.com
    www.kompendium.as

Epic-X in Bergen, Norway
    Reply With Quote  

Junior Member
    Var innom Clas Ohlson i går og så da plutselig at de faktisk hadde noe som lignet veldig på Pelican kofferter (se link), men naturligvis til en helt annen pris. 499 kroner for største modell...

Kjøpte med meg et par slike og så langt har det vært en positiv overraskelse. Ser veldig bra ut og en klar killer når det gjelder pris/ytelse. Bra lås, hengsler bleeding av luft og alt det andre er med.

Har nå innredet den første av dem og var ikke store forskjellene på interiøret heller samme type Pick N Pluck Foam på innmaten.

Grei sak hvis man er på jakt etter en enkel og grei løsning for tilleggsutstyr.

EPIC-M #01353
    Reply With Quote  

Junior Member Bjørn Inge Drønen's Avatar
    Quote Originally Posted by Ingebrigt Lunde View Post
    Var innom Clas Ohlson i går og så da plutselig at de faktisk hadde noe som lignet veldig på Pelican kofferter (se link), men naturligvis til en helt annen pris. 499 kroner for største modell...

Kjøpte med meg et par slike og så langt har det vært en positiv overraskelse. Ser veldig bra ut og en klar killer når det gjelder pris/ytelse. Bra lås, hengsler bleeding av luft og alt det andre er med.

Har nå innredet den første av dem og var ikke store forskjellene på interiøret heller samme type Pick N Pluck Foam på innmaten.

Grei sak hvis man er på jakt etter en enkel og grei løsning for tilleggsutstyr.

EPIC-M #01353
    Fann meg 1 svær og 1 liten på clas o/bergen storsenter. Takk for tipset!
    Reply With Quote  

Ny web-side og nytt studio (aapner i sommer).

www.equippe.no
    Reply With Quote