Jeg tar nok to 64 kort, så da mangler vi ett, med mindre du også vil ha to Mathias?
Nesse, er du med på et 256 kort? I så fall mangler vi to...
|
|
Jeg tar nok to 64 kort, så da mangler vi ett, med mindre du også vil ha to Mathias?
Nesse, er du med på et 256 kort? I så fall mangler vi to...
Hei! :)
Er det noen i Oslo, med en Red monitor, som kunne vært behjelpelig med å sjekke om Scarleten min faktisk virker? :)
Jeg har hatt den i over en uke uten å få sett et eneste bilde ut av det og begynner å bli litt trist.
Jeg venter på en brukt 5,6" Red monitor men har foreløpig bare en ganske så dårlig IKAN VH7, som jeg ikke får noen bilde på...
Når jeg setter i en Redmag begynner SSD LED´en og REC LED´en å blinke rødt som besatt, og vifta blåser i full fart. Raske røde blink skulle i følge manualen bety at SSD´en nesten er full men den er jommen meg helt tom :(
Jeg har skrevet frem og tilbake med RED i en ukes tid men vi er ikke kommet helt i mål, så det hadde vært kjekt å vite om kamera faktisk virker med en proprietær skjerm :)
Mathias
Hei
Kunne jeg lånt scarlet din til litt vs C300 testing, kunne jeg sikkert få lånt deg en monitor!
Holder til på nrk
Har du canon-mountet?
G
Perfekt! Da finner jeg hvertfall ut om det virker :)
Ja, jeg har canon-mount og sidehandle (men V-mount-plate fra Cinema Oxide og batterier fra globalmediapro er på vei i posten et sted)
Når vil du ta testene?
Me
Hei! :)
Ville bare nevne at jeg kommer til å legge ut et sett med standard Lomo -linser med OCT-19 mount for salg i løpet av den nærmeste fremtid.
Settet består av:
18mm f3,2 fra 1985
22mm f2,4 fra 1978
28mm f2,2 fra 1982
35mm f2,3 fra 1985
50mm f2,1 fra 1986
75mm f2,1 fra 1985
150mm f3,1 fra 1985
Jeg selger også en overgang/adapter fra OCT-19 til EOS mount (som passer til alle linsene bortsett fra 50mm) Cinemods selger forsåvidt en OCT-19 mount til Epic/Scarlet som er godkjent av RED
Pris på linsene er NOK 22.000,- + mva
Pris på overgang/adapter er NOK 1.500,- + mva
Samlet pris er NOK 23.000,-
Om noen skulle være interessert, er det bare å si fra. Hærligheten kan beskues i Oslo.
Jeg er på ingen måte noen linseekspert men har brukt dem (bortsett fra 50mm) på 7D og Scarlet, og mener de er i god forfattning. 22mm er skikkelig soft på f2,4 men som alle linser blir den skarpere om du stopper ned :)
Hei godtfolk,
Noen som har en PL - mount - linse de vil bli kvitt? Helst rundt 50mm, eller mellom 30 og 50, evt. en zoomlinse. (her etterspørres det en rimelig en som kan brukes til testing etc. - mens det ventes på andre mounts...:)
Hilsen F.
Noen som har tenkt seg til NAB i år?
Hei!
Har en Zeiss Jena 80mm og 120mm 2.8 pl mount som selges billig. 1500 kr stk.
Har også en Zeiss contax 135mm 2.8 Pl mount. Helt strøken og veldig bra. Kr 9000,-
Mvh Roger Haugen
Roger Haugen
Fokus Film AS
Tlf: + 47 970 658 93
e-mail: Roger@filmfotograf.no
Jena låter som noe for meg... :) Hva er det?
| « Previous Thread | Next Thread » |