Kan bare bekrefte at RPP settet er fett å jobbe med.
Takk til Eirik!
Og fett med Martin!
|
|
Kan bare bekrefte at RPP settet er fett å jobbe med.
Takk til Eirik!
Og fett med Martin!
Takk for hilsene.
Så... hvem skal prøve seg med Tatoo programmet?
Jeg har jo lyst, men tror med #3971 er jeg litt for sent...
Får jeg muligheten så skal jeg hoppe på Tattoo, men tror ikke #476 er tidlig nok heller. Og har en liten følelse på at det blir på invitasjon, at de velger ut en håndfull folk de har "call" på og kjenner fra før.
Ellers så er det litt irriterende at stage 2 går foran stage 3, for strengt tatt så vil jeg vel heller sende inn RED ONE for godt og heller kjøpe en ekstra Scarlet senere, men kommer ikke til å klare å vente på stage 3... så da er man nødt til å beholde RED ONE, og gjør man det så må man nødvendigvis oppgradere den med ny sensor.
Misforstå meg rett, vil gjerne beholde min RED - men alt til sin pris, og med de nye Scarlet modellene, så vil selv en oppgradert RED være litt gammeldags.
Da blir det fort 30K US$ +++ (Håper $ kursen holder seg god, eller blir enda bedre)
Elsker min R1 også, men den første gangen jeg kommer til å slå på en Epic og den er klar 2 sekunder senere kommer jeg til å være utro.
R1 kunne jo fungere som en fin backup kamera - men som du selv sier, da er en Scarlet lettere, mindre stor, og rimeligere.
Men setter man de forskjellige Stagene inn i et regneark, så får R1 en verdi av ca. 8700 USD. Og det er muligens en pris du kunne selge din "executed" R1 for, og slik komme in i Stage 2 uansett.
Når det gjelder dollarkursen så snakte jeg med en (heldig) tysker, som hadde penger til øvers, og satt det inn på en dollarkonto, slik at hans Epic penger bare venter.
Det gjorde jeg forrige gang, satte inn drøye 120.000,- kroner til dollarkurs 6.2, men historien viste at dollaren sank til ca 5.5 på det tidpunktet jeg fikk min RED for deretter å fortsette til 5 blank. (Så jeg har fortsatt en dedikert dollarkonto, tror til og med at det står ca 200$ på den...)
Jeg har tenkt tanken, men har en følelse på at dollaren ikke skal mye opp i tiden som kommer (heller omvendt), så jeg sitter på gjerdet og lar det flyte foreløpig...
Jeg kjenner at jeg kommer til å tenke litt mer på dette i dagene som kommer, kanskje man skal veksle inn 1/2 eller 1/3 for strengt tatt er kursen grei nok nå... (da var jeg igang)
Jeg skulle gjerne tatovert meg...
Og oppdatert Charlie
Og fått en håndholdt fastoptikks scarlet...
LOL
Not Norwegian, but positively love the country.
Any folks looking for a writer, I would jump at the chance to have something produced there.
Short, feature, music video, commercial.
alex
www.alexwhitmer.wordpress.com
Jeg kører gerne til Oslo som DIT hvis der er penge til det? ;-) Jeg kender kun Anders Leegaard (fra Norge) som er b-foto/focus puller, men han er ikke DIT. Regner med at have min DIT vogn (VW Transporter) klar om en måned cirka - med videoassist muligheder og transcoding.
Hilsner,
Tony
Hei, alle sammen.
Tenkte jeg skulle høre om noen her var interessert i å ta over reduser.no? Ikke at jeg skal tjene noe på det, jeg er i ferd med å legge ned serveren, og hvis ikke noen her er interessert vil domenet være tilgjengelig for hvem som helst å ta. I så fall blir det kanskje en hjelpeside for de som vil redusere vekta, eller materielt forbruk eller noe sånt...
Hva med deg, Martin, du som er semiproff moderator allerede?
MVH
Fredrik
:) Skal sjekke med Jarred - for de er jo litt opptatt med å ta vare av merkenavn sin...
| « Previous Thread | Next Thread » |