Thread: RED in Norway

Reply to Thread
Page 45 of 47 FirstFirst ... 3541424344454647 LastLast
Results 441 to 450 of 468
    Takk for svar.
    Et flott forum, selv om det er litt stille på den norske delen.
    Alle er vel ute og lager film :)

Fant et MX i Sveits til den prisen.
    Reply With Quote  

Red Epic og Red Scarlet, samt mye annet filmutstyr kan leies via: www.equippe.no

Det vi ikke har i katalogen, skaffer vi stort sett på en uke. Ved litt større bestillinger leverer vi gratis også til Bergen og Stavanger, evt. med utstyrsbil ved behov.
    Reply With Quote  

Noen som er interessert i to nye 128GB kort? Jeg vurderer å kjøpe en 4-pakke. Men har kun behov for to kort. Selger i så fall videre for 13 900 + mva (ink. frakt). Da sparer du ca. 1 700 kroner ettersom vi dekker S&H.
    Reply With Quote  

Senior Member Eirik Tyrihjel's Avatar
    Fikk 9" touchscreen i dag, denne er fantastisk flott å jobbe med, særlig i studiosetting. Omtrent på størrelsen med en iPad!
    RED EPIC-M #646, EPIC-X #250, Scarlet-X P/L #2467 "Harbor", RED ONE #476 MX "MOTHER"
    Commercials | Live | Concerts | Corporate | RED rentals
    Red Pro Primes T1.8: 18,25,35,50,85,100 (all metric), red CF zoom 18-50 T3 (imperial), Red Pro Zoom 17-50mm T2.9 (metric), Red zoom 50-150 T3 (metric) + 300mm T2.8 (imperial) + tons of accessories!
    Leica Summilux-C series on order.
    www.groovyentertainment.com/english/

Whether you think you can or think you can't - you are right. ~Henry Ford
    Reply With Quote  

Moderator Martin Weiss's Avatar
    Godt nytt år.

RedRay nyheter på norsk: http://www.lydogbilde.no/nyheter/4k-...piller-fra-red
    Reply With Quote  

Godt nytt år, jeg holder på å oppgradere MacPro maskinene vi har (bytte CPU, etc.), og har fått laget en EFI til GTX580-kort (raskeste kortene i DaVinci) med DisplayPort og noe redusert strøminntak, slik at de kan kjøres trygt, uten å svi hovedkortet. Om du har en MacPro i Norge som du vil gi litt nytt liv, så kan jeg gjerne gjøre en oppussing. For ca. 15 000 kroner kan f.eks. en MacPro (2010) med 8 kjerner på 2.4 GHz oppgraderes til 12 kjerner på 3.33 GHz, i tillegg vil ram-ytelsen stige fra 1066 MHz 1333 MHz... Ta kontakt dersom du er intressert!
    Reply With Quote  

Senior Member Mathias Erichsen's Avatar
    Hei :)

Er det noen film-poteter her i Oslo som ser etter jobb?
    Jeg leter etter noen som kan en del after effects og Premiere, samt filme og regissere.

Vi er et ganske stort selskap (over 25 ansatte) som jobber i reklame-land med en rekke store kunder.

Si et lite pip om du tror dette kan være noe for deg.
    Reply With Quote  

Senior Member
    I took my Red to Norway, on a chilly little holiday. I got down to -27 but the Epic just kept on going.

Mark Whatmore
    www.yohomedia.co.uk
    Reply With Quote  

Noen som er intressert i to 128 GB kort? Jeg har lyst til å kjøpe en 4-pack, men trenger kun 2.stk.
    Reply With Quote  

Senior Member
    Quote Originally Posted by Mark Whatmore View Post
    I took my Red to Norway, on a chilly little holiday. I got down to -27 but the Epic just kept on going.

Brilliant!

Is the entire show available anywhere?
    Reply With Quote